Imorgon skulle det varit avfärd till Idre,
men istället får jag hålla mig hemma och inledda operation "bli frisk".
Var många som hoppat av resan verkade det som, tråkigt eftersom de hade fixa buss och allt,
men jag måste bli frisk och åker jag med kommer jag ge mig ut i skidspåren.
Har ju fixa läkarintyg, så ska ju var lugnt, så nu har jag varit hos läkaren 2 gånger på mindre än 1 veckan.
Hatar det stället måste börja gå till något annat
 
Som ni förstår är det inte så mycket positivt nu,
är därför jag inte skriver så mycket.
 
Har jobbat 69,5h på 4 dygn, kanske inte så smidigt,
men pengar lär snart gå åt så bara slita på medans man kan.
 
När jag ändå klaga kan jag göra det lite till.
Ärligt NBAB, när man kommer från jobbet 9.30 på förmiddagen ska man då behöva pulsa genom 20 cm snö.
Er snöröjning i år verkar riktigt kass. Körde fast bilen när jag skulle pakera och nu har knappt snöat, då kommer ni inte och röjer. Vi kan alltså fortfarande inte pakera på vår pakeringsplats.
 
Nehe nu blir det soffan i 5 dygn med massa filmmys, godis och onyttig mat.
Är skönt att få tycka synd om sig själv ibland

Kommentera

Publiceras ej