Åååh... äntligen. Första träningen med laget, tyvärr på friskis. Okej, är kul där med, men börja faktiskt sakna den runda (o)vännen lite nu.

Idag var det nästan halverad styrka men vi, eller iaf de andra kämpade på bra. Penicillin tar slut på fredag så vill inte komma upp i för hög puls än.

På coren är det lite svårt att mygla, antingen gör man övningen eller gör man den inte och jag hoppar ju inte över saker. I morgon lär jag kunna hälsa träningsvärken välkommen ännu en dag. Spinningingen blev för mig lite som en cykeltur i solen, inte jättejobbigt men lite svettig ändå. Tråkigt att man inte kunde köra på för det andra sa att de var riktigt jobbigt idag.

Nästa vecka då jäklar!!

Sa till Skubbe (tränaren) att jag hoppas jag hinner hem till träningen på måndag. Vi åker från värmland på måndagen. Då fick jag tillbaka "klart du är hemma tills dess, du kommer ju bryta efter halva loppet." Tack för den!

5 DAGAR KVAR!

Kommer ha nr 18224

Kommentera

Publiceras ej