Blev jobb idag igen. Var en som ville byta och då är det klart man ställer upp om man kan. Nästa gång kan det ju vara jag som behöver hjälp.

Blev 2 lätta träningspass idag. Vid andra passet spelades det musik när jag ställde mig på crosstrainern, men bara straxt efter började dom babbla nyheter PÅ FINSKA... hallå det tråkigt nog som det är i gymet, blir inte bättre av lyssna på det. Lite go musik är det lilla jag begär. De ville ju egentligen inte heller lyssna men vägrade byta för de tyckte det var kul att jag störde mig så. Ingen på gymet kan finska ska tilläggas (vad jag vet iaf).

Har varit ute och övningskört idag.
Hur mycket jag än tränar lär jag ändå vara skitnervös första larmen.

Bara automatlarm hittills, får se vad natten har att erbjuda.

Inte 100 % men känner mig piggare för varje dag som går (peppar peppar).
Vågar inte köra för fullt än, det tar vi på vasaloppet.

4 DAGAR!!!

Kommentera

Publiceras ej