Längtar efter min lediga dag imorgon, ska bli riktigt nice. Bli nog slöa i soffan dag, men får nog försöka städa lite iaf. Är så att både jag och Lasse är på gränsen till förkylda och har små känningar i halsen. Det är vid dessa tillfällen man inser hur mycket tid man skulle ha om man inte tränade. Det är vi samma tillfälle man fundera på att lägga av och göra vad man vill när man vill, resa massor. Problemet är att efter en halvdag ungefär börjar vi båda att klättra på väggarna. Vi är väl inte riktigt som knarkarna om det inte får sitt knark, men nästan.
 
Har spelats fotboll på madesjövallen i kväll, b-laget mött Kalmar södra. Kunde glatt gå in och läsa på nätet att det blev vinst med 4-1. Härligt jobbat, nu är vi med den övre halvan och krigar. Hoppas inte förkyldningen stoppar mig söndag. Börja bli redigt spelsugen nu
Sitter på brandstation, så har inga upplysningar alls förutom resultatet.
 
Nu så här mitt den regninga sommaren, så är frågan om man ska orka dra med skidorna upp till värmland nästa helg. Vansbro simmet står på schemat först, sen blir vi kvar några dagar hos Lasses föräldrar. Han ska några dagar till Torsbytunneln (vissa tycker inte det räcker med snö på vintern). Nu ska bara jag bestämma mig om jag ska hänga med någon dag eller inte. Vore ju kul att känna på de nya skidorna...men på sommaren (inomhus!!)??

Kommentera

Publiceras ej