Äntligen sitter jag i soffan, efter en dag fullspäckad dag med jobb.

Började med en heldag på anticimex.
 På väg till en kund i färjestaden stannade jag bilen och tog detta kortet



Kalmarsund helt stilla med utsikt över Kalmar och ölandsbron
Ska tillägga att det ligger lägenheter här bredvid, som från balkongerna ha denna vy
Dom lär inte kosta gratis

Efteråt blev det raka vägen till Sandbergs, tvärr inte konditoriet utan där vi har alla brädbitar.
Denna utsikt var det på detta jobbet



Inte lika uppiggande utsikt

Det var vara att börja mäta. Segt men skönt att veta att man gjort 9,5 h och inte behöver dit i helg. Kan kanske bli någon timme till, men hoppas de andra hinner klart när de gör sina timmar. Finns dock 18 pallar ungefär så får nog inte hoppas för mycket. Fördelen att det tar tid ger mer pengar. När jag skulle hem var jag glad att jag inte hunnit hem och äta för då hade jag troligtvis tagit cykeln. När vi kom ut både ösblåste (som jag sa när jag var liten) och ösregnade och var tacksam att ha en bil.

Imorgon ny dag... och nya jobb, brandstationen väntar

Kommentera

Publiceras ej