Har kollat lite kort från maldiverna i dag. En jobbarkompis var där förra året. Var och varannan dag kommer det erbjudande på grupon om billiga skidsemestra nu i vår. Tänk om bara kund sticka iväg.

Där är det enda som är lite synd med fotbollen att man är så uppbunden.
Hade varit bättre att vara löpare, bara packa ett par skor.

Sen var det ju den där saken som heter pengar.
Folk säger att jag inte har några utgifter med lägenhet och inga barn, men vi har två bilar som käkar pengar. Idrotter som nästan är ännu värre. Plus att båda är två vrålhungriga, 25 åriga idrottare. Om vi två ska äta och ha matlådor så lagar vi som om det var 8-10 person som ska äta...

Men det är ju så här jag valt att leva mitt liv, ingen tvingar mig och jag(vi) klara mig(oss) fint
Jobbiga är ju det är så mycket man vill göra

Över till annat. 
Börja känna mig riktigt pigg när jag tränar. På hugget, just nu är det kul att träna, både fotboll och övrigt. Imorgon ska jag hämta hem cyklarna, jäkligt surt att det verka ska bli kallt nu framöver, behöver börja samla mil och härda rumpan. För har ju en resa planerad 30 mil runt vättern i juni... hehe

 

Kommentera

Publiceras ej