...eller okej riktigt sant är väl inte det i rubriken. Räcker om den kommer i början av december.



Detta var anledningen till min rubrik. Var och hämtade ett par skidor från Pölder på posten. Så se upp i svartbäcksmåla i vinter. Möjligt att ni bara hinner se ett rött sträck. I så fall är det jag på mina Atomic World Cup featherlight.
Kan ju passa på för alla er skidåkare att pölder har bra skidor till bra priser nu. Dessa jag köpte toppskidor ca halva priset.
Sen ska de ner till Atomics och Salmons fabriker, så man kan beställa skidor som de handplockar bland elitskidorna där nere. Lite dyrare men inte dyrt för att få så bra skidor.

Blev en cykeltur idag 7 mil. Kollade på funbeat, mitt mål var ju 100 mil innan vätternrundan, nu har jag 33 :( haha. Har dock cyklat lite på motionscykel på jobbet det är inte medräknat och sen körde vi ju spinning med fotbollslaget i vintras. Lite förberedd är jag men kanske inte riktigt så mycket som jag borde. 2, 5 veckor, helt sjukt.

Jobbet i lördags var vi och visade brandbilarna på Scania som hade öppet hus. Vi passade även på att ta del av aktiviteterna.


Jäkligt kul frågan är bara var vi ska sätta blåljuset ;)
Just nu är de svindyra, men hörde att patentet går ut om ett år ungefär, så snart kan vi med mindre pengar köpa någon kinagjord segway, det är jag nästan säker på

Kommentera

Publiceras ej