Igår såg jag på dagen att Värnamo skulle möta Mariebo, då tänkte jag se till och ta en skrällpoäng. Värnamo har inte gått så bra denna säsongen och dom var inte så heta när vi mötte dom, men dom har varit bra tidigare år så borde inte vara omöjligt.

Glömde bort matchen igår men fick höra idag att Värnamo hade vunnit med 3-1. Blir alltid jääteglad när motståndarna förlorar. Inte så konstigt kanske, men det konstiga är att jag gläds nästan mer åt andras förluster än åt våra egna vinster. Har vi vunnit, då har vi gjort vårt jobb, förlorar vi är jag grymt besviken även om vi möter ett bättre lag och vi gjort vårt bästa.

Är inget jag kan hjälpa har man vinnaskalle så har man. Har arbetat lite med mina höga mål på mig själv. Förr spelade det ingen roll var på planen jag befann mig tog ändå på mig skulden om vi släppte in ett ett mål. Jag hade enligt mig själv då inte tagit en löpning, släppt makering, slagit en dålig pass, blivit av med bollen. Såg alltid det negativa, även om vi vunnit.
Idag försöker jag mer ta med mig och lära av mina misstag. Försöka se det positiva och framför allt tänka

JAG KAN

Kommentera

Publiceras ej