Alla dessa tjejfilmer, jag älskar att kolla på dom.
Vissa vet jag inte hur många gånger jag sett.
Är nästan de mest förutsägbara som är de bästa.
Ja jag vet med att några blir kära, det uppstår problem, men i slutet så löser sig allt :)
 
Idag var det min räddning för att stå ut på trainern i vardagsrummet.
 Kan nog erkänna att jag ser heller film i soffan än på cykeln.
Kanske kunde bli rik annars öppna en konditionsbio.
Är ju hysteri på träning och motion så borde ju gå hem.
Alla på bion sitter på varsen cykel, aller står på ett löpband, vad säger ni??
 
Blir inte så mycket tjejfilm nu för tiden. Hinner ju aldrig kolla.
Nej men Lasse vill se en del andra filmer även om han få rätta sig efter mig ibland.
När jag var själv(innan jag träffade Lasse) satt jag gärna och drömde mig bort i sagoromanserna i filmerna.
Nu är jag väl lite mer förstådd med att de inte är riktigt så särskilt ofta.
Annars var det att man ville gråta tog man en av dom lite sorgligare.
Ville man skratta, blev det en av de lite roligare, men alla var det romatisk....
 
Tror dessa filmer är på både gott och ont
 
Tur man är tjej, så man klara diska, laga mat, äta och blogga samtidigt.
Det jag gör just nu.
Hade gärna velat se Lasse försöka som inte ens går att prata med medans han knyter skorna ;)

Kommentera

Publiceras ej