I helgen var vi i Jönköping, en natt på hotell är aldrig fel.
 
Vi hade fått med något på hotellet som hette afternoontea-paket. En annan är ju inte så berest så tänkte att det är väl så man kan gå och ta sig en kopp te.
Inte riktigt så
Först fick vi vars ett glas mousserat vin. (Lasse fick cola istället för han skulle köra till hockeyn). sen fanns det ett stort bord med buffe där det var, små bullar, kex, skorpor, brieost, ost, vindruvor, cheescake, och andra godsaker och sen även te då. Var ju tur man inte missade detta.
 
Vi åkte ju upp för vi skulle gå på sportmässan. Vår tanke var ju att vi nog skulle gå på den både lördag och söndag. När vi varit där en timme kändes det som vi gått runt allt. Vi var sen kvarett par timma till och gick runt och kollade lite noggrannare på vissa saker.
 
Det fanns sen tid över, en sväng på stan och kvällen blev i kinnarpsarena där vi fick se hv spöa modo 4-1. Det som hade toppat var om vi hade vunnit halva potten där, ca 40 000kr, lite mer än det bruka bli i nybro ishall.
 
Under tiden på stan han jag glömma mina vantar mer än en gång. Första gången kom jag på och gick och hämtade dom, sen hade jag helt plötsig bara en vanta. Den andra är nog på team sportia eller resturangen, jag vet inte??
 
Idag blev det en lugn, morgon/förmiddag på hotellet. Vi tog en sväng till A6 innan vi sen begav oss hemåt.
 
Kvällen avslutades med fotbollsträning i sporthallen

Kommentera

Publiceras ej