Idag var jag ner på stan och kollade om de fått hem objektivet till vår kamera och de hade dom :)
Nu kan vi även ta kort på långt, långt håll.
Nu måste vi dock antingen fixa en ny väska eller något till att ha objektivet i. Det löser sig.
 
Shopade lite i helgen.
Blev ju med onepiece.
Har så mycket mjukiskläder, men 149 kr då kunde jag inte låta bli.
 
Snackade löpteknink på jobbet igår.
Försökte tänka på det när jag joggade 5 km idag.
Jag hade ju bestämt vad jag skulle köpa för löpa skor, men nu sa han som varit på föreläsningen att man inte alls ska ha massa dämpning. Det gör att man springer fel, inte använder energin rätt och att man bara förflyttar skador upp till knäna, så nu är det bara att fundera och prova på nytt.
 
 
 
 
 
 
 
 
löpteknik, objektiv, onepiece,

Kommentera

Publiceras ej