YES!!!!!
Glädjen varade dock inte så länge, men det kommer vi till.
 
Har nu sprungit Lidingöloppet. De flesta här har säkert redan läst hur det gick på Facebook, men kör en kort version här ikväll. Längre kommer inom kort.
 
Jag gick ut lugnt och målet var ju under 3 h. Kom i mål på enligt min koll, 2.57.29. Där kom sen glädjedödaren. Mitt chip funkade så min tid registrerades inte alls. Var dock inne på resultatsidan nyss. En tredjedel av tjejerna på 3 milen hade inget resultat och även om det säkert var en del som inte startade och några som bröt men inte så många, så de har nog en del jobb att göra i efterhand där på Lidingö.
Jag gick tillbaka och försökte lösa problemet. Var ju sista i klassikern och känns som man gjort alla andra grejer i onödan annars.
De sa till mig att det skulle lösa sig för det filmar målgången så jag kommer få en måltid iaf, men själv tror jag inget förän jag ser det.
 
Så just nu har jag inofficiellt gjort EN SVENSK KLASSIKER!!!
är ju att man själv vet det som räknas men vore ju kul att kunna registrera den.
 
Benen är idag sjuk stela/stuma med träningsvärk i varenda muskel från rumpan och neråt.

Kommentera

Publiceras ej