Vet inte vart ja ska börja.
När jag kom hem från jobbet idag stack jag direkt till skidspåret. Precis som när jag kom i tisdags så höll sista biten på att bli nyspårad :)
Idag var inte så lättåkt men körde på med typ inget fäste så orken gick ur mig och det var inte så kul. Anledningen var att i många uppförsbackar var det isisgt så man knappt kom upp, medan det var packad natursnö på andra ställen, så det blev trögåkt.
 
Har efter ett velande anmält mig till Lövhultsloppet i Nässjö på söndag. 40 km MOTION, skit tävling som bara kör 20 km i damernas tävlingsklass...men men får gå som det går.
 
Jag och pappa skulle skrota min gamla bil Corsan. När jag kommer ner till den ca halv 1hade vi fått pakeringsböter IDAG ca halv 11!! Så sjukt. Vi skulle ha skrotat den i tisdags men pappa han inte då och jag jobbade igår. Den startade så klart inte så blev till att bogsera.
Jag räknar så här att vi har snålat och bara haft en pakering sen Lasse flyttade hit ca 14 månader sedan. Pakeringsplats kostar 50 kr i månaden så att vi nu fick betala 200 kr, kan väl vara okej, men ändå så surt 2h innan man ska skrota bilen jäkeln.
 
Lasse och jag hade tid hos Swedbank idag vi kom dit och väntade.
De frågade vem vi skulle träffa. Vi stod inte med, men det löste sig, vi fick vänta lite extra bara.
 
Inspringande lite sen till fotbollsträningen. Vi tränade inomhus idag. Tycker verkligen det är så jäkla kul. Även om min spelstil nog passa bättre ute så tycker jag nästan det är roligare inomhus, iaf när det går bra. Det gjorde det idag. Mitt lag van de flesta matcherna.
 
Anledningen till vi tränade inomhus är för att:
Imorgon åker det ett lag från Madesjö upp till Falun för att spela SM-slutspel.
4 lag har gått dit.
Vi möter Brommapojkarna i semi-final, sen blir det förhoppningsvis en final!
Det spelas även om 3 platsen om man skulle förlora .
 
På lördag smäller det. Då spelas båda matcherna.
Håll koll på Blads blogg hon är med på plats och spelar.
 
Har så kul nu tjejer njut av stunden.
Viljan att vinna måste vara större än rädslan att förlora!
 
Höll nästan på att glömma.... ta pannkakor direkt innan dom tar slut ;)
 

Kommentera

Publiceras ej