Det flyter mest på nu, som det ska.
Jobbar, tränar, äter och sover...
 
14 DAGAR TILL VASALOPPET!!
Tjena vart tog vintern vägen.
 
Fick en bra tur i spåren idag med Wiola. Skönt med dubbelspår när man åka och snacka och vips så har man åkt nästan 2 h. Trodde inte jag skulle köra så länge idag men glad att jag gjorde det.
Sen var de bara hem och stressa, dusch mat och till kiosken vid Madesjögnistan, sånt är livet.
 
Formen då??
Jodå den funkar, svårt att säga. Hostattackerna finns kvar lite då och då.
Den där Medaljen(Damvinnarens tid +50%) ska hem till Nybro i år!
Det är mitt mål med Vasan. Var nog ca 30 min efter förra året, så kan bli tufft men inte omöjligt.
 
 
Fotbollssäsongen då??
Den rullar på tack vare skidåkning känner jag mig stark även här trotts missade träningar pga sjukdomar och jobb.
Blir ju lite mer intervall tendens i spelet här och där är jag väl inte på topp...än.
Kul att träna och vi är ofta så många att vi kan spela på storplan.
Nästa helg drar träningsmatcherna igång. Vi drar ju norr ut på fredag eller lördag, så missar tyvärr en del,
men man kan ju tyvärr inte vara överallt man vill samtidigt, tråkigt men sant.
 
 
Om mindre än tre veckor är vi husägare!!!!

Kommentera

Publiceras ej