Nu har Lasse och jag gett oss av norr ut
Vi är på mellanlandning i värmland hos Lasse föräldrar innan vi på måndag åker till Mora.
 
Har varit lite dålig på att skriva och det är nog för att just nu är allt mest skit.
Hostan är tillbaka. Jag vaknar på nätterna och den tar verkligen all ork från mig.
Har nu alltså inte varit 100 % frisk sen i november... surt!!
 
Vasaloppet...tja vi får väl se hur det blir är jag inte jättedålig så åker jag nog.

Mitt start nummer i år är 18490
Lasse har 1121
 
Ta lite nämre hur ni kan följa oss, över en vecka kvar ju. Vill ni kolla runt lite själv kan ni gå in på Vasaloppets sida.
Det som man kan göra redan nu är dock att skicka en hälsning, kostar ingenting. Är alecta som sponsrar med att sätta upp massa sätta upp flera stora storbildsskärma i starten och vid vätske kontrollerna.
Så gå gärna in här och skriv en hälsning till mig eller Lasse och på så sätt hjälpa oss i kampen till Mora.
 
 

Kommentera

Publiceras ej