Ja jag förstår att de flesta som läser detta här redan vet det för länge sen,
men intalar mig själv att det nog är någon mer som kanske läser som skulle vilja veta :)
 
Idag avgjordes det SM i Futsal
Själv är jag hemma i Nybro och taggar inför skidlopp som ska åkas imorgon
 
Först semi-final mot brommapojkarna, vinst 13-0
 
Sen Final mot Sils IF, vinst 4-3
Här tog madesjö hela tiden ledningen och Sil kvitterade så jämnt hela matchen
 
Sil hade gått till final genom att vinna sin semi mot SK Örebro efter förlängning
 
 
STORT JÄKLA GRATTIS BRUDAR!!
RÖDA FAMILJEN
 
Nu hoppas vi att denna inomhussäsong har varit en försmak av vad som komma skall
isf kan det bara sluta på ett sätt
 
Till Emelie, skönt att matematik alltid är logiskt ;)
 
Skubbe nu måste du väl erkänna att inomhus fotboll är ganska kul(bra) ändå!
 
För er som vill veta mer lär blad skriva lite
och jag förväntar mig nog att någon ledare även skriver på Madesjö Dams hemsida

1 kommentarer

Anonym

10 Feb 2013 09:34

Vi pratade om din matematiska uträkning på dit resan . Du är ett geni :)
Ewa

Svar: Ja, i år var det ju bra. Nästa år är det okej att bryta det hela ;)
Erika

Kommentera

Publiceras ej