Japp då var Madesjös damer igång på konstgräset.
Vi började med att ha passnings övning sen blev det massa löpningar.
 
Passningsövningen tyckte jag gick ovanligt bra för att vara första ute träningen på konstgräs och allt.
Känner ju att bollen rullar 10 gånger snabbare än min hjärna hinner tänka men det blir nog bra.
 
Löpningar var styrkelöpning och sen lite stegringsintervaller.
Har ni försökt göra ryggresningar med näst intill maxpuls??
Man får hålla andan varje gång man ska lyfta upp kroppen.
Riktigt stumma och tunga ben på intervallerna, men dom vara ju inte för övrig så var bara att kötta på!
 
Kändes faktiskt bra för att vara första löpningen.
Kände mig stark och är ju ett bra kvitto för mig som går in skidsäsongen nu och ska vara på topp konditionsmässigt där.
Lite småknepigt att ha säsong och försäsong parallellt, samtidigt som man måste se till att hålla sig stark med för jobbet.
 
Tror en sak som gjorde det lättsprunget var att det var väldigt frisk luft och eftersom det inte var minus så blev det inte jobbigt att andaas på samma sätt som det kan vara när det är riktigt kallt.
 
Nu längtar jag tills torsdagsträningen.
Hoppas på spel :)
 
GÖTT TJEJER NU KÖR VI PÅ
MOT
SÄSONG 2013

Kommentera

Publiceras ej