Välkomna till 2013!
Firar idag min 26:e födelsedag.
Lite annorlunda mot vanligtvis, eftersom jag jobbar idag.
Mina kollegor sjöng tom för mig... hade jag inte räknat med,
men de var nog oroliga att de inte skulle få smaka på tårtan ;)
 
Nyårslöften är inget jag sysslar med.
Hoppas bara att jag inte kommer vara sjuk lika mycket det här året.
 
Annars är jag inne lite i en "downperiod" nu
Ingenting är kul...
Känner mig kass
och verkarar ju aldrig blir 100 % frisk :(
 
Lofsdalen var hur bra som helst, mysigt att vara iväg och bara göra som man vill.
Blev två dagar slaom.
Vet inte vad som hände med mig blev verkligen helt död av det.
Var helt slut på kvällarna, men var väl som Lasse sa, Inga köer så bara åka upp direkt i lifterna och sen åkte vi nästan fullfart ner för backarna hela tiden och det är nog jobbigare än vad man tror.
 
Vet att jag sagt att jag skulle nämna alla våra nyförvärv.
Har ju inte tränat så mycket i december så inte haft 100% koll.
Kopierar därför det som står på vår hemsida
 
Sandra Berg 19 år som ansluter från Emmaboda IS, Sandra är dock fotbollsfostrad i Lessebo GoIF.
Emma Fransson 18 år kommer liksom Sandra från Emmaboda IS och är även hon fostard i Lessebo GoIF.
Lisa Karlsson 20 år kommer närmast från Mönsterås GIF men har dess förinnan representerat IFK Kalmar.
Caroline Järnesjö 21 år kommer till oss från Lindsdals IF.
Emma Johansson 21 år kommer även hon från Lindsdals IF.
Sara Erlandsson 24 år är tredje nyförvärvet från Lindsdals IF.
Josefine Blad 23 år är nyförvärv nummerr fyra från Lindsdals IF.
Camilla Nordbeck 23 år närmast från Lund men har tillhört LDB under ungdomsåren.
Julia Ekelin 21 år från Lindsdal blev tjej nummer nio att rita på för Madesjö IF.

Kommentera

Publiceras ej