Idag var jag äntligen tillbaka på träning med mitt kära lag.
På måndagar är det styrka som gäller.
Idag körde vi först bodypump, eller power som det heter på Actic, sen var det några som hade önskat dans.
SÅ dans blev det på slutet. Var nog länge sen jag skrattade så mycket på en träning och då skrattar jag ju bara åt vad jag själv gör. Måste ju koncentrera sig hela tiden för att hänga med.
Detta finns ju tyvärr på film, men det hoppas jag verkligen stannar internt.
Brukade faktiskt gå på afrodans i lund, men där gäller ju desto flummigare desto bättre, plus att det var jättemånga och man kände typ ingen.
 
Känner mig inte 100% frisk men jag känner att jag kan börja träna lite lugnt. Blir därför inga träningar med maxpuls denna veckan.
I och med detta har jag också tagit beslut om att det blir inget Nybrolopp(skidor 40km) i år!
Har suttit och hoppats på att bli frisk och tänkte åkt bara jag han träna lite, men inser nu att utsätta kroppen för detta redan till helgen så är det stor risk att jag riskera Vasaloppet och det vill jag ju inte!
 
Nehe nu är det bara att gå och lägga sig och invänta träningsvärken som lär smyga sig på merunder morgondagen.
Så jäkla skönt att träna igen!

Kommentera

Publiceras ej