Då har kickoffen tjuvstartat med en träning.
Snart samlas vi för att bege oss ner och bo på hotell i storstaden Karlskrona.
Japp ganska stort för oss som mest lala´runt i Nybro hela dagarna ;)
 
Vi kommer inte ha något träningsläger i år utan kör en kickoff istället, mycket för att vi ska lära känna varandra nu när det är så många nya.
Riktigt vad som händer där nere vet jag inte.
Vet att jag får mat ikväll och Hotellfrukost (det bästa med trippen) imorgon, så ska nog överleva.
Misstänker att vi kommer prata lite målsättning och vad vi själva vill få ut av säsongen.
Blir säkert lekar/tävlingar framåt kvällen, så bäst man taggar till så man klarar att stå på sig i stridens hetta.
Vi har inte haft någon tävlingsträning än i år, så det kan bli en chock för en del.

Ska bli kul att komma iväg!
 
 
Som sagt körde vi en träning nu på förmiddagen. Lite uppvärmning sen spel.
Min kropp var inte van vid nästan fulltid på innermitten, känns ju att man inte kunnat träna för fullt.
Går ju dock mala på, men gud vad jag hatar det där konstgräset, tillsammmans med mina benhinner vader och ljumskar. Stumnade totalt.
Blir intressant och ser hur pigg man är inför matchen imorgon.
Japp direkt efter frukost imorgon bär det hem till Nybro för match mot Bäckebo.
Misstänker att jag kasnke hamnar på mittbacken då och isf var det skönt med en genomkörare idag.
Vet inte alls så mycket om Bäckebo, men på pappret bör vi ju vinna, men träningsmatch är alltid en träningsmatch.
 
12.00 imorgon är ni välkomna till Åkrahäll för att se på fotboll.
 
Se om ett par timmar Röda Familjen
Glöm inte packa ner massa skratt och glädje!
kickoff, madesjö, röda familjen, träning,

Kommentera

Publiceras ej