Kan vara ofrivillig frivillig vila med.
Svenskan är inte min starka sida, men ändå.
Tror det kan behövas en förklaring här. Är inte skadad, så jag skulle kunna träna, men det har varit lite förmycket, så jag har mest bara känt mig seg. Därför har jag frivilligt tagit det lugnt, men bara för att jag egentligen var tvungen!
Förra veckan blev det vara 5,5 h träning (inklususive en match) och 3 hela vilodagar.
Måste vara något minimalt rekord för att var en vecka då jag i övrigt är frisk.
 
Hur eller hur så hoppas jag att detta har resulterat i pigga ben. 3 viktiga fotbollsmatcher denna veckan.
Ikväll FC Oscarshamns b-lag hemma, på onsdag Brand-SM mot Trolhättan/Vänersborg och lördag möter a-laget Landsbro och b-laget Vimmerby.
 
Brand-SM ser jag fram emot förra året blev det ingen match pga att först fick dom som skulle till oss inte ihop lag och sen fick inte vi ihop lag när vi skulle till Eslöv. Detta spelas på 7 manna plan och vi ställer upp med blandade talanger. De flesta är väl med på gamla meriter, men vi är några som spelare i olika lag. Jag har lite hand om det hela och vi tränar aldrig så har fått fråga runt och har man spelat i något lag nån gång då ligger man bra till och är högaktuell :)
Det hela spelas som vinna eller försvinna, så varje match är viktigt.
Nu hoppas jag bara att dom verkligen kommer, så det blir någon match i år.
Då min snabbhet kan brista mot killarna så kan jag ha fördelen om det är folk som har svårt att spela tufft mot tjejer. Vore förvånad om de andra har med en tjej i laget.
 
 
Nu ska det taggas inför veckans första match!!
Och frågan??
När fasen ska jag få in bollen i mål!
 
 

Kommentera

Publiceras ej