Inte helt frivilligt, är lite krasslig, men känner mig ändå så pigg att jag kan träna.
Med tanker på träningsläger(längskidor) om 1,5 vecka så vore det inte kul att bli jättesjuk nu.
 
Idag har Lasse och jag varit och lärt oss snökanonerna i svartbäcksmåla.
Vi ingår i nattjouren och har jour en natt varannan vecka.
Så på tisdag är det vi, eller Lasse eftersom jag jobbar.
Ser dock ut som det blir för varmt då, så blir nog lugnt ändå.
 
 
 
För er som inte har Barometern(tidningen) så kan jag medela att Lasse var med igår.
Ni kan gå in och de det på hans sida och se det.
 
 
Jag skrev att vi var 11 personer på träningen i onsdags.
Idag var vi 24!
Konstigt hur ödet/slumpen kan vara
 
Avvaktar lite till med spelare,
men kan säga att nästa säsong kan bli riktigt bra
 
 
Snöat hela dagen och yr visar mest minusgrader
Vi går mot en vit vinter :)
 
Imorgon kommer jag berätta om mitt nästa idioti jag anmält mig till....
 
 
 
Lasse, längdskidor, sjuk, svartbäcksmåla, träning, vila,

Kommentera

Publiceras ej