Nu är det bara lugnet före stormen.
Igår har vi fixat grunden på skidor och lämnat in dom, så nu vilar all tyngd på VasaSvahns axlar.
Fy fasen om det inte blir bra för dom dyra pengarna.
 
Idag var vi och tog en ny tur i Vasaloppsspåren. Vi började straxt innan mångsbodarna och åkte åt fel håll först, så vi mötte de sista lagen i stafettVasan.
Igår och idag har det blåst sjukt mycket, tror enligt vad vädret säger nu ska det blåsa massa på söndag med.
Hoppas bara det bli medvind då kan det gå riktigt fort :)
 
Måste det vara så jäkla långt?!?
Hur härligt som helst
 

Jag och Lasse var och fixade grunden på mina skidor. Vi tänkte på Hundfjället måste det ju finnas en vallabod. Det gjorde det, men enda "vallastället" var något konstigt, som det inte gick sätta fast skidan så jag fick hålla medan Lasse grejade.
 
Startlappen är hämtade, fixat seedningen så jag står i 5:e led
 
För er som åker...
..när ni ser detta är det jag som passerat!
Passa er!

Idag har det varit slappardagar två korta promenader eftersom det är så grymt soligt och varmt ute.
Skönt att slippa stå med skidorna idag.
 
Börja känna mig sugen och taggad, även lite nervositet.
Man vill ju att det ska gå riktigt bra tyvärr är det ju så himla mycket med material som ska stämma med...
 
 
Nu till hur ni följer oss på Vasaloppet
Erika 18490
Lasse 1121
 
Precis som förra året så finns det appar och sms-tjänster,
så man kan hålla koll på oss.
I dagens samhälle skulle jag nog rekomendera internet, som det flestar har i datorer och telefoner.

ApPtjänsten har fått en hel del klagomål, vad vi har läst.
 
Länkar till de olika så får man göra hur man vill om man vill veta hur det går för oss
 
Sen tar jag för givetet att alla har varit inne och skickat en hälsning till mig (och kanske Lasse)
Annars gör det HÄR
Går snabbt och är helt GRATIS
 
ALLA HÄLSNINGAR GER OSS EXTRA ENERGI!!
 
 
 
 
nummerlappar, valla, vasaloppet,

1 kommentarer

Anonym

03 Mar 2013 11:05

Vi följer er hela tiden, Lycka till !!:)

Ewa och Jonny

Kommentera

Publiceras ej