Idag hade jag bestämt mig att det skulle bli en liten lugn tur skidåkning.
Hostan har börjat ge med sig lite skönt det.
Att det idag bjöds på sol och 8 plusgrader i Hökberg dit vi åkte och körde lite var ju inte heller fel.
Var helt övertaggad innan vi åkte från vandrahemmet sprudlade av energi.
 
 
Hur härligt som helst ju!
 
Det regnade igår och var minus i natt, så vi valde kanske inte bästa utgångsplatsen insåg vi sen.
Bara backar åt båda hållen och isbana på det = fullfart neråt, tufft uppför
 
Hostan är tillbaka men orka inte bry mig ska gå till en annan vårdcentral när jag kommer hem och nu kommer jag inte ge mig förän de säger vad som är fel.
Planen är ett litet lugnt pass på fredag och sen ett jäkla lopp på söndag.
 
Ska bli kul med Vasaloppet. Är taggad men jag har ingen energi i kroppen! :(
Har lite olika teorier
1. Har inte tränat så mycket på 1,5 v nu och kanske blivit förslappad
2. Hostan senaste 1,5 v (läs 3 månaderna) har tagit all min energi
3. Det blir inte bättre än så här
 
Vi har nu bott utanför Mora, i Orsa och imorgon går bilen till sälen, kanske en liten utflykt på förmiddagen.
 
Efter passet övade jag på hur min vinnabild i tidningen ska se ut
(Gäller att sikta på himlen om man ska nå trädtopparna)
 
 
 
Ski Team Lazer var på plats och åkte med mig i Hökberg idag ;)
 
 
 
hosta, hökbeg, skidor, vasaloppet,

Kommentera

Publiceras ej