Japp, är där jag har ont.
Heter kanske något annat men är ju det man kallar det när man äter.
Har börjat komma igång med styrketräningen igen och ja, det märks att det var ett bra tag sen det var någon seriös gymande. Nu hoppas jag att det håller i.
 
Vad händer annars.
Vi skulle spelat träningsmatch mot Karlskrona i helgen men det blev inställd. De hade förmånga sjuka.
Måste vara jobbigt om man inte få ihop lag med sitt a-lag, men kan ju ligga annat bakom som jag inte har en aning om. Var bara så tråkigt för var riktigt sugen på att spela plus att det var kanonväder.
 
När det inte blev någon match blev det desto mer gjort i huset.
Grejades hela lördagen och söndagen. Jag jobbade söndag, men Lasses mamma med sambo var nere och hjälpte till. Tack för all hjälp.
Har hunnit städa ur lägenheten, så nu slipper jag tänka på den.
 
Var en tur i svartbäcksmåla igår. Plusgraderna går dock hårt åt spåren och var verkligen inte roliga att åka i igår.
Känner inte direkt någon glädje år snön längre, vill ha vår och sommar. Längtar mer till man kan åka rullskidor i linne och korta shorts, eller ge sig ut på racen.
 
 
GLAD PÅSK!
 
 

Kommentera

Publiceras ej