Jaha då har jag bestämt mig för att skriva lite. Lär inte bli lite ofta  som förrut. Vi får ser hur det blir och om lusten att skriva håller i sig. Att jag tog en paus hade mest med att göra jag egentligen inte är en person som tycker det är särskillt roligt att skriva och kom som många andra in i en svacka.
 
På dessa dryga 2 månader har det hunnits med lite olika. Kommer inte ta upp allt här. Har varit lite fotbollsmatcher. b-laget vände 3-0 underläge borta mot Kalmar Södra till vinst 5-3. Den matchen lär man inte glömma på ett tag a-laget besegrade Norrköping hemma med 2-1. Ett norrköping som innan matchen inte tappat en poäng i år och bara släpp in 4 mål. Två häftiga matcher värda att nämnas. A-laget har dragit i gång hösten och ligger nu på en 4:e plats om jag inte har helt fel. b-laget har första matchen på söndag, hemma mot Hultsfred, så revanchsuget från våren är stor nu. b-laget ligger 3:a med en bit upp till topplagen.
 
Semester har hunnits med. Precis innan värmen invaderade Sverige var jag och Lasse i Bulgarien. All inclusive, så blev mest mat, sol, bad och massa volleyboll.
 
Innan resan hade vi en helg i stockholm där huvudmålet var Bosön där vi var och gjorde lite tester. Testade syreupptagnings och mjölksyra tröskeln. Detta är något jag kan rekomendera till alla som vill något med sin träning. Jag har nu lite större förståelser för hur jag bör träna och varför.
 
 
Idag spelar a-laget hemma mot Dalhem halv 2 & imorgon spelar b-laget hemma mot hultsfred kl 16.00.
 
 
På återseende
 
 

Kommentera

Publiceras ej