Idag har gått ut på att planera typ en vecka framåt. Vet typ exakt vad jag ska göra hela tiden fram till tisdag lunch nästa vecka.
Klagar inte för jag gillar att veta vad jag ska göra, annars bli det lätt att jag bara sitter hemma och gör ingenting.
Nu är det dock lite packa för olika små reser och sen bara komma hem en stund och åka på en ny och sen till jobbet igen.
Alltid vid sådant här känns det ju som man glömmer något.
 
 
Måste tex ta med mig för att kunna betala räkningar. Ja, jag vet jag kunde har gjort det idag och skrivit i vilket datum det ska betala, men har testat det innan och även om jag skrev ett datum drogs det pengar direkt.
 
 
Mina gräsfotbollsskor fick idag gå i idée utan att göra en sista träning. Planen var kass efter allt regn. Har ju verkligen blivit höst på riktigt nu, iskallt och regn varje dag.
Med tanke på det så borde väl regnet vara slut tills på lördag, 15 grader och sol, så kan det ju ändå bli lite trevligt att springa Lindingöloppet. Tänk er själva att det ösregnar och du ska springa i terrängen PLUS att 15 000 redan sprungit där under den senaste 1,5 h....
 
Går att följa mig på Lidingöloppet. De verkar dock lite snåla så tror det bara finns sms tjänst och kostar 25 kr. Ska undersöka det här lite mer. Har iaf start nr 82215 och startar 13.40 på lördag.
 
 
Annars så fundera jag på om jag borde åka på något skidläger. Hade varit kul, men tänk om man är den enda som är själv och om det är jättekass och jättetråkigt. Det billigaste kostar ju ändå 2500kr för 3dagar, så är ju inte bara att åka.
 

Kommentera

Publiceras ej