Igår var det dags för nästa kval i SM-Futsal
 
Alla ni som är inne och läser här för att ni är intresserad av fotbollen vet säkert redan hur det gick
 
för er andra:
MINA GRYMMA BRUDA I DEN RÖDA FAMILJEN VANN!
(Var det Madesjönerande Mickis?)
 
Själv befann jag mig på jobbet och följde dom via sms och facebook.
 
De vann första mot Karlskrona med 4-1
och andra mot Vimmerby med 6-1
 
De vann alltså gruppen. Var bara två matchen men här spelar man 2x20min effektiv tid, så en match tar ca 1,5 h så två matcher var nog tillräckligt.
 
För er som vill veta mer får ni hålla utkik på Blads blogg hon var på plats som spelare, så inte omöjligt att det kommer ett inlägg om gårdagen där.
 
De har nu gått vidare till nästa omgång som jag förstått spelas i Malmö redan nästa helg.
Nu är det bara 12 lag kvar i SVerige och nästa gruppvinnare går vidare och få spela slutspelet i Falun

Kommentera

Publiceras ej