Nu är jag tillbaka som fotbollsspelare
Precis som förra året åkte jag hem och tränade fotboll dagen efter Vasaloppet.
Var en riktigt seg kropp där både träningsvärken och det att jag inte tränat fotboll på länge kändes av.
 
Tisdagen var en tuffare träning, men idag var kroppen lite mjukare och piggare.
En del i det kan ju vara helkroppsmassagen som min snälla moster gav mig på förmiddagen.
 
Onsdag bestod av jobb. Där var det en förvirrad Erika som knappt hade koll kändes det som.
Tur det inte var några larm igår.
 
Varit och godkänt städningen av huset som vi får nycklarna till imorgon :)
 
När vi kom hem i måndags var det som att få ett knytnävsslag i ansikten. Hade glömt bort kaosen i lägenheten.
Ju mer vi packar, dessto mer kaos. Finns ju ingenstans att ställa grejerna... Snart har vi massor av plats!
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej